تمامي مطالب موجود در اين سامانه از وب سايت هاي ديگر و بدون دخالت انساني جمع آوري شده , لذا تمام مسئوليت آنها بر عهده وب سايت منبع ميباشد. مطالب مغاير با قوانين جمهوري اسلامي ايران را از طريق بخش تماس با ما به ما اعلام کنيد.

تازه ترین مطالب
تبلیغات

سلام به خورشید بیدریغ

سلام من بر امروزبر  آگاهی خورشیدبه دورترین نشانشکه خانه کرده امیدسلام من بر امروزبر  آگاهی خورشیدبه دورترین نشانشکه خانه کرده امیدسلام من بر این صبحبه بیکران نورشبر این بخشش تابانبه سینهٔ صبورش#فریبا_سعادت@faribasaadatسلام من بر این صبحبه بیکران نورشبر این بخشش تابانبه سینهٔ صبورش#فریبا_سعادت@faribasaadat

سلام
پنجشنبه ظهر به قصد شمال حرکت کردیم و با عمو اینا.رفتیم خونه مادر زن عمو که اونجا خونه خریدن.نزدیک آمل
هوا تقریبا سرد و گاهی بارونی بود.جمعه صبح رفتیم جنگل و لاویج.شما و انیسا حسابی تو جنگل بازی کردین و خوش گذشت بهتون.
شبا هم موقع خواب پیش هم میخوابیدین و شب اول از خوشحالی خوابتون نمیبرد.الهی من فدات بشم.شنبه شب هم برگشتیم و رسیدیم خونه به بابا میگی بازم بریم شمال

ادامه مطلب

اين شهر هنوز هم شهيد مي دهد...

" محمد " هم پر كشید....
جوانی سرو قامت بود ..
سری نترس و دلی دریا داشت...و البته زخمی بزرگ....
به یزرگی روحش..
كفته بود : آن قدر در سوریه می مانم تا شهيد شوم..
ماند و شهيد شد...
طلبه شهيد حاج محمد كیهانی
در عاشورای مكرر اندیمشك تشییع شد ....
این ششمین عاشورای شهر بود...
 و ششمین دسته گل شهر یك هزار شهيد برای دفاع از حرم عمه صبوری ها...
خدا می داند نفر بعد چه كسی است؟
و من بازهم در رویای شهادت هستم....

جلسه کارگروه مدیران کانونهای شمال استان اصفهان

جلسه کارگروه شماره یک مدیران کانون های فرهنگی تربیتی شمال استان اصفهان (نطنز ، کاشان ، آران و بیدگل، امامزاده ، اردستان و زواره) امروز صبح در کانون شهيد مطهری نطنز برگزار گردید.بعد از جلسه از مسجد جامع ، کارگاه آقای عبادی و همچنین از موزه جوانترین موزه دار جناب آقای جواهری بازدید نمودند.

قدری بمان

شهر دل را با تو تابان می کنم قدری بمان با غزل همواره طوفان می کنم قدری بمان
در هوایت پرزنان هستم، همیشه در پی ات گر روی این دیده گریان می کنم قدری بمان
من عقابی خسته ام، طاقت ندارم بیش از این خستگی را از تو پنهان می کنم قدری بمان
شور باریدن ندارد ابر چشمانم ولی گر روی نادیده باران می کنم قدری بمان
لب فروبستی که من بی تاب لبهایت شوم؟! من لبت را شاد و خندان می کنم قدری بمان

وصیت نامه شهدا

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نكته اشاره داشته اند كه «وصیت نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در كلام گهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود. در این مجال فرصتی دست داده تا با هم مروری داشته باشیم بر گزیده ای از چند وصیت... وصیت نامه شهيد محمود احمدی دست ازاین ماه تابان [امام خمینی] برندارید كه روزنه ی امید مستضعفان جهان و ایران است. پیرو خط امام كه همان خط حزب الله است باشید.

سفر شمال

دو هفته پیش رفتیم مسافرت (تهران و شمال). خوش گذشت با خانواده خواهرشوهر و پدر و مادر شوهرم .  امیرحسین که تاحالا دریا رو ندیده بود کارهاش جالب بود. می دوید سمت دریا عین خیالش هم نبود. کلی ذوق کرده بود. تا می گرفتم  و برمی گردوندمش ، جیغ می زد واعتراض میکرد. دوباره می دوید سمت دریا حتی شب هم که رفتیم کنار ساحل باز ،کارش همین بود، اصلا نمی ترسید. موقعی که برگشتیم از بس خسته شده بود مدام خواب بود.

پیکر شهید مدافع حرم در پاکدشت تشییع شد

پیکر شهيد مدافع حرم در پاکدشت تشییع شد
به گزارش مشرق، پیکر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم در استان تهران تشییع شد.مردم شهرستان پاکدشت امروز شنبه 21 فروردین ماه پیکر شهيد "ابوالفضل راه چمنی" را در سطح این شهر تشییع کردند.پیکر این شهيد در نهایت در گلزار شهدای روستای "ارمبویه" از توابع شهرستان پاكدشت آرام گرفت.شهيد راه چمنی از بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان پاکدشت بود که 18 فروردین ماه در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب در شمال سوریه به فیض شه

وداع با شكوه مردم زاهدان با خبرنگار رسانه ملي

آیین تشییع و تدفین پیكر خبرنگار شهيد مدافع حرم «شهيد محسن خزایی» در زاهدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صداوسیما، رئیس رسانه ملی در مراسم تشییع شهيد خزایی ، آن شهيد را قهرمان ملی و استانی دانست و گفت: شهيد محسن خزایی شهيد مدافع حرم بود كه به حق اسوه‌ای حسنه برای جوانان ومردم سخت كوش، مبارز و مجاهد این منطقه و استان سربلند سیستان و بلوچستان است و امیداوریم به بركت وجود این شهيد والامقام، شاهد رویش‌ نسل‌های جدید در دفاع از آرمان‌های انق

اربعین

چهل روز راه امدم تا باز ګردم در برت                    امدم تنها نباشم همرهم با مادرت
ده ندا جان برادر بر من مسکین مظتر                   جایګاه قاسم و عباس و عون و اکبرت
چهل روز روضه خوانم به کوفه وشام                    مرده ان لحظه هایم بر نی بدیدم اصغرت
چهل روز با من همسفر بودی برادر                      برفراز نی تابان بود خورشید سرت
رفتګان باز امدند جز یکی ای بی کفن                   شرمسارم در حضورت از نبود دخترت
چهل روز دوری ا

بین سمت های اصلی

یهویی ترین شمال دنیا!!

سلاملکم:))
امروز یکشنبستو و ما جمعه ی دو هفته پیش یعنی تقریبا 16 روز پیش رفتیم شمال اونم چجوری!!
صبحه جمعه فری زنگ زد و گفت حاضر شید بریم یه بیرونی جایی!مام پاشدیم و رفتیم حموم و حاضر شدیم و اومدیم بریم که تو ماشین جا نبود و مامانم نیومد و دیگه من با عمه اینا رفتم.
اول رفتیم کن و یه عالمه گشتیم و تو گرما هیچ جایی پیدا نکردیم و برگشتیم اومدیم چیتگر.
ناهار خوردیم و با ماشین فری رفتیم دور دور و کلی خندیدیم

در میان زوزه ی کیلومتر ها کویر بی انتها

&: دو ماه و پانزده روز

بعد از چند روز مهمانی

وقتی سرم درد دارد .درد یاد آوری می کند وارث مادرانم هستم.  دوروز درد کشیدم. قرص خوردم. آب خوردم آب میوه خوردم یک روز چشمانم را با بندی مخصوص بستم .پرهیز غذایی داشتم چای نوشیدم با لیمو و دارچین و زنجبیل یا زنجفیل و پرده های اتاقم را بستم. سکوت سکوت سکوت . خواب دیدم. مامان با خودش نور آوردو سه نان . با تب و لرز بیدار شدم ...ترسیده بودم.
امروز برف بارید. با خوشحالی توی تراس ایستادم مثل بچه ها از دیدن برف لذت بردم. گلدانهای توی تراس را به آپارتمان منتقل

بعد از چند روز مهمانی

.یک . وقتی سرم درد دارد .درد یاد آوری می کند وارث مادرانم هستم.  دوروز درد کشیدم. قرص خوردم. آب خوردم آب میوه خوردم یک روز چشمانم را با بندی مخصوص بستم .پرهیز غذایی داشتم چای نوشیدم با لیمو و دارچین و زنجبیل یا زنجفیل و پرده های اتاقم را بستم. سکوت سکوت سکوت . خواب دیدم. مامان با خودش نور آوردو سه قرص نان . با تب و لرز بیدار شدم ...ترسیده بودم.
دو .امروز برف بارید. با خوشحالی توی تراس ایستادم مثل بچه ها از دیدن برف لذت بردم. گلدانهای توی تراس را به آپا

سلام
خوب داداش ما برای وثلای جدیدش ما رو دعوت کرد شمال. تعطیلات عید فطر رو جاتون خالی با همراه برادر و خواهرم و خانواده رفتیم شمال. نور ویلای داداش. هر چند موقع رفتنش ، ترافیک کلی اذیتمشون کرد ولی خوب خیلی خوش گذشت. همش نگران ترافیک برگشت بودیم که خدا رو شکر جاده فیروز کوه خالی بود و راحت برگشتیم. رفتنی اول از جاده هراز رفتیم. بعد از آبعلی به علت شدت ترافیک پلیس راه رو بست. ولی مردم کوتاه نیومدن و مجبور شد بلوک سیمانی وسط جاده بزاره که دیگه مردم

املاک بهاران فروش ویلا در شمال

فروش ویلامدرن در شمال رویان وازیوار
ویلا در رویان منطقه وازیوار که از لحاظ بعد مسافت نیز از شهررویان 3کیلومتر و از پارک جنگلی سی سنگان 3کیلومتر فاصله دارد.شهرک از جاده اصلی و دریا در حدود 800متر فاصله دارد.ویلا نوساز دارای 330مترزمین و 250متر بنا دوبلکس چهارخوابه بوده که همه اتاق ها مستر و دارای سرویس فرنگی می باشد و در پشت بام دارای آلاچیق و پنت هاوس می باشد.کابینت و کمد دیواری ام دی اف،درب ورودی ضد سرقت،پنجره و درب تراس ها دو جداره وین تک،شومین

باران در راه تهران

عکس انتخاب بازنشر دیلی
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش میزان آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی از امروز خبر داد و گفت: از بعد از ظهر روز جمعه کاهش قابل ملاحظه دما در شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور پیش بینی می‌شود که این روند تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از پنجشنبه 27 آبان ماه به تدریج از میزان آلودگی هوا در شهرها

معرفی کشور پهناور هند

هند یا هندوستان کشوری پهناور که در شبه جزیره هند و جنوب آسیا در میان آب های آزاد اقیانوس هند، دریای عرب و خلیج بنگال قرار گرفته است. رشته کوه های هیمالیا در شمال این کشور مرز طبیعی هند با کشور چین را ایجاد کرده اند و همین کوه ها مانع نفوذ ابرهای باران زا به آسیای مرکزی می شوند و علت تنوع آب وهوای هند و سرسبزی آن هستند. در شمال این کشور کوه های از برف پوشیده شده وجود دارند، در حالی که در بخش جنوبی و غرب هند بیابان های خشک و کویر را مشاهده می کنیم.

طلوعی دوباره

تا درمیان دشت و صحرا یادش عبور کرد
تبسمی آن

آيينه

این روزها در شهر عطر شهادت پیچیده است....
یك روز مدافعان وطن اسلامی....
یك روز مدافعان حرم...........
خدا را شكر كه این " باب " بسته نیست...
چقدر چهره شهيد مدافع حرم "مهدی نظری" شبیه  شهيد "احمد الیاسی" است....
دقت كرده اید......هر دو جوان هر دو رشید و هر دو با هزاران آرزو در دل.....
و هم اینك هم هر در جوار یكدیگر در بهشت زهرای شهرم.....چه آرام آرمیده اند...خوشا سعادت
شهرم چقدر آیینه دارد........آیینه های صاف و زلال

دوداغوی غُنچَه گَتیر قندِ فریمان یانوما

چادورو آتقیراقا باخ گ

به یاد شهید محسن خزائی

شهيد محسن‌ خزائی، برادر ندیده‌ام؛ شهادت‌ات مبارک...شرمنده‌ام كه دوبار شهيد شدی؛ "یک بار در حلب و در نبرد با تكفیری‌ها" و "یک‌بار هم در جام‌جم و توسط روزنامه رسانه [مثلاً] ملی".

پی‌نوشت (ساعت 11:52، یكشنبه 23 آبان):عذر بدتر ازگناه سردبیر #جام‌جم: تا زمان بستن صفحات خبرگزاری‌ها مطلب كمی درباره شهيد محسن خزائی تولید كرده بودند / ضمنا فرموده‌اند كه مخاطب جام‌جم نمی‌پسندد و آگهی‌ها هم افت می‌كند!
پی‌نوشت (ساعت 14:34، دوشنبه 24 آبان):شاهكار جدید

نکاتی چند درمورد ادبیات تورکی/ قره سقر چاراویماق

نه لر دئییردیک ؟ایندیسه نه لر دئییریک:

دمپایی. »» آیاق آلتیکت. »» آرخالیقزیرپیراهن. »» ترکوینگیبلوز. »» جان کوینگیجلیقه. »» کؤرکدستکش. »» الجککمر. »» قورشاقکمربند. »» قاییشمچ بند. »» قولباقالنگو. »» قولباق،بیلک لیک(بیلرزیک)گوشواره. »» سیرغاکیف »» چانتابرکه. »» قوباآشبازخانا آویزی»»آسمالیقآویز. »» آسقیرخت آویز »» پالتار آسقی سیروبرو. »» قانشارنی »» قارغی،قامیش،قمیشکیسه. »» تورباهاون. »» دیبکdibəkهاون دسته سی»»دیبک داشیکشک. »» قورودشاخه.

ادامه مطلب

چیزی که انسان در پدید آوردن آن دخالت نداشته باشد را،طبیعت می گویند .انسان،پیش از زندگی در شهر ها در طبیعت می زیست.
می خواهم یک داستان برای شما تعریف کنم .یک روز که با پدر و مادرم برای اوَلین باربه شمال رفتیم، وقتی که رسیدیم دیگر شب بود و خوابیدیم. صبح بعد که بیدار شدم و از پنجره بیرون را نگاه کردم جزء جنگل های زیبا،طبیعت سرسبز و خانه های کوچک قشنگ هیچ چیزی را ندیدم .واقعا تعجّّب کردم و به مادرم گفتم:"مامان نگاه کن چه قدر این جا قشنگ است."مادرم گ

بازدید امیر اسماعیلی از منطقه پدافند هوایی شمال غرب

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور بازدید کرد.

امیر اسماعیلی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی نیروها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) همچنین از گروه‌های پدافند هوایی تبریز و ارومیه و ایستگاه رادار بیله سوار در استان‌های آذربایجان شرقی و غر

املاک بهاران فروش ویلا در شمال

خرید ویلا زیرقیمت در شمال رویان ونوش
ویلا داخل یکی ازمجتمع های ویلایی منطقه ونوش واقع شده که در مجتمع بصورت مستقل و خصوصی بوده و ویلا دارای نگهبان ونزدیک به دریا بوده و از لحاظ دید و ویوی جنگل و دریا بی نظیر می باشد.این مجتمع در 5 کیلومتری شهر رویان و 2 کیلومتری پارک جنگلی سی سنگان و یک کیلومتری دریا قرار گرفته است و دارای 15دستگاه ویلا است که تمامی مالکین ویلاها در این مجموعه تهرانی می باشند.مشخصات ویلا نیز دارای 310مترزمین و 240متر بنا در قالب ب

تابستان غذاب آور

سلام

نمی دونید من چی کشیدم این تابستان. مگه تمومی داشت. مشکل پشت سر مشکل. واقعا از لحاظ روحی داغون شدم. خوب بچه ها و خانم نیز تحت تاثیر اوضاع من قرار گرفته بودند. خلاصه خیلی فاجعه بود. به خیر گذشت و تموم شد به لطف خدا. تو این مدت هم یه سفر دو شبه به زنجان و یه سفر یه شبه به سمنان داشتیم که با دیدنیهای انجا آشنا شدیم. بچه ها هم خوب بازی کردند ولی خوب یه سفر درست و حسابی نرفتیم که طولانی باشه. سفر شمال هم از بس ترافیک بود واقعا آزار دهنده شد طوری که م

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد باران در راه تهران

احد وظیفه ، با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از پنجشنبه 27 آبان ماه به تدریج از میزان آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی کاسته می‌شود، اظهار کرد: در شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده باران رخ خواهد داد. همچنین از روز جمعه 28 آبان به تدریج گستره بارش‌ها ارتفاعات البرز و از بعد از ظهر مناطقی از شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه بارش در روز شنبه 29 آبان در استان‌های ساحلی

بگذاریم جنگل‌های هیرکانی ‌نفس بکشند

جنگل‌های هیركانی شمال كشور، ‌جنگل‌های به جامانده از عصر یخبندان، ‌كه شاید تنها در چند نقطه از كره زمین باقی مانده‌اند، ‌در دست بررسی است كه تنفس كنند یا همچنان مورد برداشت قرار گیرند.به گزارش جی پلاس، جنگل‌هایی که از لحاظ غنای ژنتیکی، ‌نمونه مشابه ندارند و از نگاه کارشناسان حوزه حفاظتی محیط‌زیست و جنگل، ‌نباید به چشم جنگل‌های قابل بهره‌برداری به آنها نگاه کرد. طرح تنفس جنگل‌ها، که به جنگل‌های شمال اشاره مستقیم دارد، همچنان در دس

حسین پناهی

سلام ! ای ماه کج تاب !
تابان،
بر ویرانه های سفید و سیاه زندگی ام !

گل نرگس !
آیا هرگز
کوکویی شام یازده سر عائله خواهد شد؟
چه فکر شترانه ی ابلهانه ای !
من هیچ ندارم، آقا !
هیچ…
جز چند دانه سیگار،
همین صفحه و
این قلم دشتی افکار ابلهان…
تکیه بده !
به شانه هایم تکیه بده و گریه کن !
من نیز این چنین خواهم کرد…
از:حسین پناهی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

به تشخیص فرمانداران مدارس شهرهای مازندران تعطیل می شود

شمال نیوز: 32 شهرستان و منطقه مازندران به تشخیص فرمانداران می‌تواتند با وجود یخ و برف مدارس را تعطیل کنند.
شمال نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس دودانگه و چهاردانگه به علت بارش برف فردا تعطیل است.به گزارش شمال نیوز، سید علی قاسمی با اشاره به تعطیلی مدارس در منطقه دودانگه و چهاردانگه، اظهار داشت: به تشخیص فرمانداران مدارس تعطیل می‌شوند.وی افزود: تا این لحظه با بارش برف

!!!!

شهيد ابراهیم هادی:
جوانی که با لب تشنه و تا آخرین نفس توی کانال کمیل ماند و برای همیشه ستاره آنجا شد؛ کسی که پوست و گوشتش، بخشی از خاک کانال کمیل شد!!!
 ❤️شهيد حسین فهمیده:
نوجوان سیزده ساله ای که با نارنجک، زیر تانک رفت و تکه تکه شد!!!
 ❤️شهيد حاج محمدابراهیم همت:
سرداری که سرش را خمپاره برد...!!!
 ❤️شهيدان علی، مهدی و حمید باکری:
سه برادر شهيدی که جنازه هیچکدامشان برنگشت!!!
 ❤️شهيدان مهدی و مجید زین الدین:
دو برادر شهيدی که در یک زمان به شهادت

اردوی شمال

کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیشابور از اعضای خود با شرایط ذیل جهت اردوی شمال (بابلسر) ثبت نام بعمل می اورد:
1- تاریخ اعزام : 95/7/4
2- مدت : چهار شب و چهار روز
3- وسیله ایاب و ذهاب : اتوبوس
4- هزینه هر نفر : 230000 تومان
5- محل حرکت و برگشت : ضلع غربی باغ ملی خیابات شریعتی
6- آخرین مهلت ثبت نام : 95/6/30

اطلاعیه جهت آزمون کارت اخذ مهارت تعمیر کاری موبایل در تبریز

مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در منطقه شمال غرب کشور (کافا) به اطلاع تمامی کار اموزانی که دوره  تخصصی موبایل خود را در این آموزشگاه به اتمام رسانده اند میرساند که  زمان ازمون تئوری آنلاین هفته اینده معین شده است ولی روز دقیق  بعدا اطلاع رسانی خواهد گردید .
در این دوره  اموزشگاه با تمام ظرفیت تعداد 24 نفر را به ازمون معرفی کرده است لیست همه این عزیزان  بزودی منتشر خواهد گردید